Program lojalnościowy przeznaczony jest dla Klientów zarejestrowanych i dokonujących zakupów w sklepie internetowym www.japar.pl.
Organizatorem programu jest Japar sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu.
Celem programu jest gromadzenie punktów lojalnościowych przez Klientów składających zamówienie w sklepie internetowym www.japar.pl
Każda wydana złotówka to 1 punkt lojalnościowy.
Punkty przyznawane są automatycznie w momencie zmiany statusu zamówienia na „wysłany” lub "gotowe do odbioru".
Anulowanie zamówienia przez Klienta lub obsługę sklepu, zwrócenie zamówionego towaru, a także nieodebranie złożonego zamówienia przez Klienta, oznacza anulowanie wcześniej przyznanych w ramach tego zamówienia punktów.
Ilość zgromadzonych punktów uczestnik programu może sprawdzić po zalogowaniu się na swoje konto w zakładce „Program lojalnościowy”.
Uzbieranie 599 punktów oznacza rabat w wysokości 10 zł, który Klient może wykorzystać podczas składania kolejnego zamówienia. Skorzystanie z rabatu oznacza umniejszenie ostatecznej kwoty do zapłaty o kwotę 10 zł oraz zmniejszenie się liczby dotychczas uzbieranych punktów o 599.
Rabat może być wykorzystany jednorazowo podczas składania zamówienia.
Minimalna kwota wyżej wymienionego zamówienia to 10,01 zł.
Organizator ma prawo do zmiany regulaminu w każdym czasie, o czym poinformuje z 14 dniowym wyprzedzeniem na stronie www.japar.pl.
Organizator ma również prawo do zakończenia programu lojalnościowego w każdym czasie, bez wskazywania uzasadnienia – w tym przypadku zgromadzone punkty uczestnik programu będzie mógł wykorzystać w ciągu 3 miesięcy od daty zakończenia programu.